Ugrás a navigációhoz Kilépés a tartalomba
Funavocado
  • Új
  • Itthon
  • Divat
  • Kezdőlap
  • Adatvédelem
  • Általános szerződési feltételek
  • Blog
  • Communication preferences
  • Felmérés
  • Kosár
  • Magunkról
  • Moj račun
  • Newsletter
  • Nyilatkozatok és használati utasítás
  • Pogoji nagradne igre
  • Szállítás és visszatérítés
  • Trgovina
  • Vásárlás befejezése
  • Vzorčna stran
  • Želite postati dobavitelj?
  • 0Ft 0 elem
Kezdőlap / Communication preferences

Communication preferences

Sign in to your account to manage your communication preferences.

Gyakran ismételt kérdések és válaszok

HOGYAN LEHET RENDELÉST LEADNI?
Kattintson ide a megrendelni kívánt termékek mennyiségének kiválasztásához. A "Kosárba teszem" gombra kattintva a termék a kosárba kerül, ahol módosíthatja a termékek mennyiségét, eltávolíthatja azokat, illetve akciós áron további termékeket adhat hozzá.

Ha a "Tovább a pénztárhoz” gombra kattint, a rendszer átirányítja a következő lépésre a vásárlás befejezéséhez. Ebben a lépésben meg kell adnia szállítási adatait, kiválasztani a szállítási módot és a fizetési módot.

Miután minden adatot kitöltött, és a "Megrendelés elküldése” gombra kattintott, a rendelés elküldésre kerül. Sikeres rendelés leadása esetén a sikeresen leadott megrendelésről értesítés jelenik meg a megrendelt termékek összesítésével és az Ön adataival. A megadott e-mail címre egy e-mailt is kap, amely értesíti Önt a megrendelés beérkezéséről.

Ha segítségre van szüksége a rendelés elküldéséhez az info@funavocado.hu e-mail

HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
Ha a termék raktárunkban van készleten, úgy 4-7 munkanapon belül kiszállítjuk a termékeket, ha más értesítést nem kap ezzel kapcsolatban.

A küldemények kézbesítésének szerződéses partnere a GLS Magyarország, de a szolgáltató fenntartja a jogot, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha ez lehetővé teszi a megrendelés hatékonyabb teljesítését. A kézbesítés általában a délelőtti órákban történik, a kézbesítés előtt a futárszolgálat értesíti Önt e-mailben, ill. SMS üzenetben vagy telefonon keresi.

HOGY TUDOK FIZETNI?
A kívánt fizetési módot a vásárlás végén választhatja ki. Választhat: utánvét, bankkártya vagy PayPal lehetőségek közül. Utánvét esetén további 700 Ft összeget kell fizetnie. Ezeket a költségeket elkerülheti, ha bankkártyával vagy PayPal-on keresztül fizet.

MI A TEENDŐ, HA A TERMÉK NEM FELEL MEG NEKEM?
Mivel tudjuk, hogy a terméket anélkül vásárolta meg, hogy látta vagy kipróbálta volna, lehetővé tesszük, hogy 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldje. A terméket kicserélheti (pl. más méretűre, színre) vagy visszaküldheti, ha sérülten érkezik meg.

A visszaküldésről és a reklamációról ITT olvashat bővebben. .

A szerződéstől való elállás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@funavocado.hu kapcsolattartási e-mail címen, és további utasításokat kap.

KÉRDÉSE VAN?
További kérdés esetén minden hétköznap 07:00 és 15:00 óra között az info@funavocado.hu email címen állunk rendelkezésére.

Több információ
A vásárló az első vásárláskor kedvezményre jogosult. Ennél a vásárlásnál a terméken kívül a vásárlás tárgya egy ajándékutalvány is, melynek vételára megegyezik a vásárló által a termékre kapott kedvezmény összegével.

© Funavocado 2023
Built with Storefront & WooCommerce.
  • Fiókom
  • Keresés
  • 0

Malaja Magyarország

Vevőszolgálat

Hétköznap 07:00-15:00 óráig állunk rendelkezésére.

info@funavocado.hu
  • Magunkról
  • Adatvédelem
  • Általános szerződési feltételek
  • Szállítás és visszatérítés
2023 © Funavocado
© Funavocado 2023
Built with Storefront & WooCommerce.
  • Fiókom
  • Keresés
  • 0

Malaja Magyarország



Vevőszolgálat

Hétköznap 07:00-15:00 óráig állunk rendelkezésére.

info@funavocado.hu
  • Magunkról
  • Adatvédelem
  • Általános szerződési feltételek
  • Szállítás és visszatérítés